Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ads333 | użytkownik

imię i nazwiskoadamkowalski adresWrocław zarejestrowany15.04.2004 @11:21:44 ostatnio na stronie02.07.2013 @17:52:47



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty106 komentarze460 posty na forum9

komputer / sprzęt
w porywach 11cm

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mssvatk    08.07.2009 @22:21:00
no to masz już 2 plusy
_______
proszę państwa do jazzu.
~malamiixd    30.06.2009 @07:44:12
bardzo ladnie dziękuje hehe
a na zdj sasiadeczka moja, która sie zajmuje czasem
_______
czy reflektujesz śmiech?
czy ciśnienie już wrze?
~JoannaKata    29.06.2009 @02:10:51
~szczypawa    23.06.2009 @22:34:04
dzięki
~bury    06.06.2009 @10:08:42
oo
pozdrawiamy. fajna galeryjka.
_______
oglądam twoje prace, komentuje...odwdzięcz sie tym samym
~anikulapokuti    26.05.2009 @19:36:58
fajna galeria bardoz pomyslowa reszte sie dopracuje
~pomalujmniemazakiem    03.05.2009 @19:27:32
~6sekund    02.05.2009 @23:50:11
wiec musisz byc świetnych sluchaczem skoro rozumiesz
pozdrawiam.
_______
~6sekund    02.05.2009 @23:47:53
po co angielszyzna ?
wystarczyło napisac 'ostorosc' ;p;p
_______
~trap    30.04.2009 @23:34:11
dziękuję za ocenę,
~trap    30.04.2009 @17:44:39
to to ja wiem,
miałam na myśli zdjęcie? :D
~88grzes    27.03.2009 @19:35:44
Dzieki
_______
POAA!!
~Lisena    26.03.2009 @19:29:20
Masz racje, jednak reszta zdjec wyszla mniej ostro i ostatecznie to wybralam ;}
~MakeMeCum    23.03.2009 @12:24:56
dziekuje :3
~Szmydziu    23.03.2009 @11:17:59
witaj. chyba lepiej Ci w zdjęciach b&w
wydaje mi się że w tym kierunku powinieneś pójść.
~kamush    20.03.2009 @16:15:31
dziekuje ; )
~batyskaw    17.03.2009 @16:52:02
dzięki m8
_______
Fotografia- http://www.batyskaf.digart.pl
~ZackFairVII    17.03.2009 @16:30:06
która linia jest poszarpana?
+canvaske    17.03.2009 @15:11:56
dzieki


to robione jeszcze w czasach jak miałem smużącego crt, ale mam sentyment do tej pracy
_______
Nie robię projektów za 300 PLN!!!
~AgataD    17.03.2009 @13:15:54
a konkretniej? bo mi proporcje wydają się ok, prędzej anatomia nóg
_______
Oceniaj moje prace!
Nie bądź świnia - nie mścij się!
~SB    14.03.2009 @19:29:34
Dzięki
_______
"Mundus vult decipi ergo decipiatur"
~olandi    13.03.2009 @14:00:09
dzieki za koment
~Altesse    10.03.2009 @23:20:10
Galeryjka mała ale na wysokim poziomie - gratuluję i pozdrawiam!
_______
Zapraszam do mojej galerii.
Poprzednia strona 1 2
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt